Executive Coach

Rodica Obancea

Executive & Team Coach, PCC (ICF)

Ştefan Andrei

Executive Coach, MBA, Presedinte EMCC

Madi Rădulescu

Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting Intl

Mihai Stănescu

Executive Coach,
Fondator RoCoach

Vrei să te antrenezi cu un Executive Coach?

PROGRAMEAZĂ O SESIUNE AICI

Mihai Stănescu

Executive Coach
Fondator RoCoach

Sunt absolvent al Facultății de Psihologie, cu specializarea Psihologie Organizațională și al Masteratului de Antropologie și Dezvoltare Comunitară din cadrul SNSPA. Sunt membru al Federației Internaționale de Coaching (IFC), al Consiliului European de Mentoring și Coaching (EMCC) și membru fondator al Asociației Române pentru Coaching (ARC).
Am o pasiune pentru coaching. Și cu mulți ani în urmă am hotărât să transform această pasiune într-o profesie și un mod de viață.
Am fondat RoCoach, prima companie de coaching din România, în urmă cu 13 ani. Am avut primul client, CEO al unei importante companii multinaționale, la 25 de ani. Am lucrat cu peste 500 de companii din România și Europa de Sud-Est. Am susținut mai bine de 8.000 de ore de coaching. Am avut ocazia să fiu „Coach of the Year” în 2007 și 2013. Mai important, în ultimii 16 ani am avut oportunitatea să lucrez cu oameni ale căror decizii influențează domenii întregi de activitate. Și să dezvolt competențele care duc la îmbunătățirea acestor decizii. Astăzi, RoCoach furnizează servicii de executive coaching pentru lideri, grupuri de business și echipe de management din mediul corporatist și segmentul IMM-urilor. Clienții RoCoach desfășoară anual afaceri care însumate se ridică la peste 8 miliarde de euro.
Obiectivul nostru este să le livrăm un proces de calitate, cu rezultate în business. Clienții noștri corporatiști înregistrează un ROI de cel puțin cinci ori mai mare decât bugetul pe care îl alocă pentru coaching. Clienții antreprenoriali, de cel putin zece ori mai mare.
Cum reușim acest lucru?
- prin dezvoltarea capacităților de management operațional, tactic și strategic;
- transformarea modelelor de afaceri ale antreprenorilor către atingerea succesului în business; - acompanierea liderilor de business în generarea și implementarea de viziuni noi și în găsirea de noi nișe de dezvoltare;
- schimbarea de cultură organizațională: comportamente, relații, tipuri de interacțiuni între persoanele-cheie din companii;
- facilitarea accesului companiilor
-client la nivele superioare de business: strategii noi, securizarea investițiilor în dezvoltare, creșterea cifrei de afaceri, implementarea de noi produse și servicii;
- acompanierea liderilor de business în schimbarea mentalităților și a structurilor învechite.